уторак, 23. август 2011.

"Швајцарац" уништава породицу Жигић

Млади брачни пар Жигић из Лончара, одлучио је 2007. године, да подигне стамбени кредит, како би ријешили своје стамбено питање. И успјели су да купе кућу у Лончарима, у општини Доњи Жабар, те почели редовно да измирују своје рате кредита. Међутим, кредит је везан валутном клаузулом за швајцарски франак и након „дивљања“ курса, почели су проблеми.

Првог октобра 2007. године, у „Хипо Алпе Адриа банк“ у Брчком, дигао сам кредит од 34.978,10 КМ, на период од 15 година, уз мјесечни ануитет од 306,25 КМ. То значи да за 180 мјесеци, са каматом, треба да вратим 55.124 марке. Службенице банке су ме убиједиле да је боље да свој кредит вежем за швајцарски франак, као и да је то повољније, јер је и каматна стопа нижа за 1%. Прихватио сам то, незнајући да ћу постати жртва тешке преваре. Тада је курс франка износио 1,18 КМ. Међутим, значајно повећање курса франка, које данас износи 1,80 КМ, довело је и до значајног повећања рата, а тиме и мојих обавеза. Довољно је само изнијети сљедеће податке, да је моја садашња рата 450 КМ, са тенденцијом даљег раста, да кредит отплаћујем већ 4 године и да сам по том основу платио већ око 18.000 КМ, а да мој преостали дуг, на данашњи дан износи 62.007 КМ, а најаве су да ће курс и даље расти, тиме и моја рата, истиче Мирослав Жигић, који са својом четворочланом породицом, покушава на све начине пронаћи рјешење за велики проблем.

Да се проблеми само гомилају, говори и чињеница да је, као обезбјеђење овог стамбеног кредита, његов отац, Јово дао хипотеку на своју имовину.

Као средство обезбјеђења овог кредита, мој отац Јово, је заложио хипотеку на своју кућу, два помоћна објекта и два локала. У случају да не будем плаћао кредит, постоји могућност да цијела фамилија заврши на улици. Не знам коме да се обратим за помоћ, јер сваким даном, моје обавезе су све веће растом курса франка, рате брзо долазе на наплату, сам радим, супруга је незапослена и стање је постало неодрживо. Немогу да прихватим чињеницу да се банке, на нашем јаду, енормно богате, јер остварују екстра профите, за које неплаћају обавезе држави. Данас нити једна банка не веже кредите за франак, јер нежеле да ризикују, али зато нас, кориснике кредита, финансијски уништавају. Од свега овога, само је банка на добитку, а питам се зашто се нико не позабави овим проблемом, гдје је сада ОХР и међународна заједница да помогну грађанима, свих националности, који су угрожени од стране модерних каматара, огорчен је Мирослав Жигић.

Обраћао се Мирослав на бројне адресе, са жељом да некако стане у крај расту свог задужења према „Хипо Алпе Адриа банци“, али без конкретних резултата. Остаје му једино да се нада ће курс франка, најзад почети падати и тако бар донекле спријечити даље финансијске штете.

Принуђен сам да пратим сва дешавања у вези са овом ситуацијом. Најаве из Агенције за банкарство РС гдје се предлаже куповина кредита, није ништа друго него, ново додатно задуживање, што је апсурд и несхватљив приједлог „стручњака“. Данас нити једна банка не даје могућност замјене валутне клаузуле из франка у евро. Мени и сличним жртвама, преостаје само нада, да ће се курс франка стабилизовати, наглашава Мирослав Жигић из Лончара.

Извор: ebrcko.net

3 коментара:

  1. Тако сам срећан што сам добио зајам од госпође Каила Абубакер, а сада се мој живот вратио у нормалу, а посао ми иде несметано захваљујући госпођи Каила Абубакер. Можете ли га контактирати и ако вам данас треба кредит? Пошаљите му е-пошту путем: (финанерлибертицапиталс@гмаил.цом)

    ОдговориИзбриши
  2. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  3. Mi smo financijski stručnjaci sposobni
    dajte zajam u iznosu koji vam je potreban
    Nudimo brze i sigurne kredite
    od 5.000 € do 100.000.000 €.
    Možete nas kontaktirati
    E-pošta: mrslindarobertloanfirm@gmail.com
    https://mrslindarobertloan.wixsite.com/website

    ОдговориИзбриши